FELVIDÉKI KONCERTAJÁNLÓ ÉS HÍREK

Felvidéki ROCK

Felvidéki ROCK

LEMEZMEGJELENÉSEK - mi várható még szeptemberben?

2014. szeptember 13. - bush69

felvidekirockmagazin_lemezmegjelenések09.jpg

A teljesség igénye nélkül még nyolc kiváló lemezzel örvendeztet meg minket ez az esős, őszi szeptember.

Szeptember 15-én jelenik meg Slash és Myles Kennedy új albuma World On Fire címmel. Az őszi Európa-turnénak legközelebbi állomása Bécsben lesz, november 19-én.

Szeptember 15-én jelenik meg a basingstoke-i progresszív felfogású groove metált játszó Xerath új lemeze III. címmel a Candlelight Records-nál. A bandához új gitáros érkezett, az ír származású Conor McGouran.

Szeptember 16-án a Cannibal Corpse tizenharmadik stúdióalbuma jelenik meg. November 20-án a Revocation és az Aeon társaságában zúznak majd a budapesti Club 202-ben.

Szeptember 19-én a norvég hard rocker Audrey Horne új albuma jelenik meg Pure Heavy címmel.

Szeptember 19-én a brit Threshold új albuma jelenik meg For The Journey címmel. November 17-én a pozsonyi Randal Clubban mutatják be új dalaikat.

Different Shades Of Blue címmel szeptember 23-án jön ki a blues rock gitáros Joe Bonamassa új stúdióalbuma.

Szeptember 25-én a svéd Evergrey Hymns For The Broken című lemeze.

Szeptember 29-én pedig a veterán New York-i hardcore banda, a Sick Of It All lemeze The Last Act Of Defiance címmel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://felvidekirockmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr366695077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása