FELVIDÉKI KONCERTAJÁNLÓ ÉS HÍREK

Felvidéki ROCK

Felvidéki ROCK

KÁLMÁN ÁKOS - Phoenix RT után a Rómeó Vérzik-ben | INTERJÚ

2018. január 11. - bush69

rv_akos_2018.jpgÚj év, friss infók. Január első napjaiban robbanásként jött a hír, miszerint a 2013 óta a csallóközcsütörtöki Phoenix RT-ben gitárzó Kálmán Ákos a somorjai Rómeó Vérzik csapatához igazolt. Megkerestük Ákost, hogy meséljen a történtekről.

facebook_png.png2013 óta zenéltél a Phonix RT zenekarral, veled készült a "Nincs ellenszer" és a "Piros karikás részletek" című albumok. Több ismert bandával is turnéztatok, sikeres éveket zártatok, de te úgy döntöttél tavaly év végén, hogy kiszállsz a bandából. Nézeteltérések, vagy miért hagytad ott Tomiékat?

Az első komoly zenekarom a Phoenix RT volt, velük éreztem először, hogy milyen is az ha a társaiddal teljes mértékben egyezik a zenei ízlésetek és a hozzáállásotok magához a zenéléshez. Nagyon jól tudtunk együtt dolgozni és ennek köszönhető az a sok siker amit elértünk együtt. Viszont ahogy teltek az évek egyre inkább azt kezdtem érezni, hogy az a lendület a zenekar részéről amibe egykor beleszerettem az egyre inkább esik vissza. És mivel maximálisan hiszek abban, hogy amit elképzeltem magamnak azt valóra is tudom váltani, ezért nagyon sokáig nyomasztott engem ez az érzés és rengeteget gondolkodtam, hogy mit kéne tennem, hogy minden jóra forduljon és minden lehetséges opció végén felmerült bennem az a kérdés, hogy ha már most ezt érzem, akkor mi lesz később?! (Nyilván a vége felé több dolgban nem egyeztek a nézeteink sem)Tehát mivel örök életben a zenélés jelentett nekem mindent, ezért hosszas önmagam elleni küzdelem után arra jutottam, hogy megválok a Phoenixtől , mivel többre vágytam. Ekkor még nem tudtam, hogy hol és hogy folytatom tovább hiszen kalapban volt az is, hogy külföldön próbálok szerencsét vagy valamilyen önálló projektbe kezdek.
Végül az utóbbi mellett döntöttem és teljes erőbedobással kezdtem dolgozni a saját dalaimon.
Tomiékkal mindenféle vita nélkül ezt a dolgot ember módjára megbeszéltük és méltóképpen búcsúztunk el egymástól az utolsó koncerten.
Én a mai napig nem haragszom senkire, mert nincs miért, hogy Ők, hogy vannak ezzel azt nem tudom, viszont amikor különböző pletykákat hallok vissza rendkívül viccesnek találom és nagyon jókat szórakozok rajta, hogy az emberi fantázia mennyi mindenre képes. :-)
 

kalman_akos_kicsi_rv.jpg

Január első napjaiban jelentette be a Rómeó Vérzik, hogy négy év után újra négyen zenélnek. Az új gitáros pedig Te lettél. Fiatal korodban nagy RV rajongó voltál, milyen érzés volt, mesélnél a felkérésről?

Így van, ahogy mondod! Nagyon szerettem mindig is azt amit a Rómeó produkál! Rongyosra hallgattam a lemezeket, végig tomboltam koncerteket és mindig példaértékűnek tartottam a munkásságukat.
Már egészen pici korom óta személyesen ismerjük egymást a srácokkal és ennek köszönhetően többnyire tartottuk is egymással a kapcsolatot. Ez akkor sem volt másképp, amikor megváltam az RT-től, bár ekkor még nem gondoltuk volna, hogy így fog végződni a történet.. �
Az egyik nap Ríkóval telefonáltam és arra jutottunk, hogy össze kellene ülnünk egyet gitározgatni. A napokban el is mentem hozzá és kurva jót jammeltünk ami teljesen felspirázott minket és poénként bedobtuk, hogy “Mi lenne ha egy zenekarban játszanánk..” de abban a pillanatban, mint ahogy az imént mondtam is csak poénkodtunk ezzel a gondolattal. Majd utána pár héttel megint összeröffentünk egy közös jammelésre és ismét témába dobtuk, hogy “Mi lenne ha..” ekkor picit elgondolkodtam és mondtam neki, hogy “Bazdki! Miért ne?Részemről okés a dolog!” Mivel akkor már nem voltam a Phoenix tagja...Majd utána picit jegeltük a témát. Ugye Koppány ekkor Kanadában tartózkodott, úgyhogy kénytelen voltam addig magamban tartani ezt a kérdést amíg haza nem jön. Mivel jó ötletnek tartottam ezt lehetőséget arra gondoltam, hogy ha hazaér megkeresem azzal az indokkal, hogy szeretnék a teljes zenekarral beszélni egy kávé mellett és azt válaszolta, hogy rendben. Majd össze is ültünk és elmondtam nekik, hogy mire is gondoltam, ekkor azt válaszolták, hogy átbeszélik a dolgot utána keresnek. Pár nappal később hívtak is, hogy “Oké! Gyere el egy próbára és meglátjuk!” Megtanultam egy csomó dalt és elmentem a próbára ami kiválóan sikerült! �
Boldog voltam nagyon, hiszen láttam rajtuk, hogy nekik is ugyanúgy tetszik, ahogy nekem! És így jött össze ez a dolog.
Mindig olyan ember voltam aki kitart az álmai mellett és mindent megtesz annak érdekében, hogy valóra is váljanak hiszen csak egyszer élünk..
Megtiszteltetés számomra és boldoggá tesz , hogy a Rómeó Vérzik tagja lehetek hiszen kiválóan működik a közös munka és nagyon jó hangulat uralkodik a zenekaron belül! Várom, hogy elinduljon a tavaszi turné és végre színpadra állahassak velük!

Az internet világában már alig van titok a rajongók számára. Több pletyka is kering a történtekről. Amit utoljára olvastam egy fantól, hogy állítólag a Phoenix RT-t, vagyis Tomit és Ferit meg sem kereste Koppány, hogy elmesélje, hogy Te leszel az új gitáros. A másik bejegyzés meg arról ír, hogy te sem tudattad velük, hogy az RV-ben folytatod. :-)

Ahogy fentebb már elmondtam, nagyon jókat tudok szórakozni az emberi fantázi elképesztő kreativitásán.. ���
Koppánynak miért is kellett volna felhívni Tomit?!Miért is tartozna bármelyikünk magyarázattal?!
Úgy, gondolom, hogy senkinek sem tartozok sem én, sem a Rómeó Vérzik többi tagja magyarázattal, mivel az egész történet a Phoenixből való kiválásom UTÁNI időszakra nyúlik vissza.
Nyilvánvaló volt, hogy mindenféle pletykával fogok találkozni, de ezekre sosem reagálok csak magamban mosolygok egyet és kész. �

Nem kell újabb négy évet várni egy újabb Rómeó Vérzik lemezre, mert már most dolgoztok rajta. Igaz a hír?

Nagyon jól tudunk együtt dolgozni, csak úgy ontjuk magunkból az új témákat! Folyamatosan pörög az agyunk az új dalokon és teljes erőbedobással dolgozunk is rajtuk! Ahogy azt Koppány is már elmondta egy cikkben, egészen biztos, hogy nem kell négy évet várni az új RV lemezre!

Köszönöm a rövid interjút és sok sikert kívánok Neked.

Köszönöm szépen!� Pacsi!�

phoenix-rt-2017.jpg

rv_2018.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://felvidekirockmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr6113564681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása