FELVIDÉKI KONCERTAJÁNLÓ ÉS HÍREK

Felvidéki ROCK

Felvidéki ROCK

RÓMEÓ VÉRZIK - Júliusban érkezik az új lemez!

2017. június 09. - bush69

romeo_verzik_2017.jpg"Újratervezés" címmel július 19-én jelenik meg a somorjai Rómeó Vérzik új lemeze, amit a törökbálinti SuperSize stúdióban rögzítettek Sheer MAX Viktor zenei producerrel.

facebook_png.pngAz új lemez, Nyár van végre! című dalára klip is készül, melyre Koppányt Bogi lánya is elkísérte.

 koppany_studio_2017.jpg

Még soha nem voltam ennyire izgatott a legújabb lemezünk kapcsán. Természetesen mindig örültem az éppen aktuális lemezünknek, de most érzem, hogy megcsináltuk azt a bizonyos LEMEZT! Nagyon jó volt és hasznos, hogy Sheer Max Viktorra bíztuk a zenei produceri munkát, olyan tüzet ébresztett fel bennünk, amire már azt hittük már kialvó félben van. Bátyám Kova is hozzátett a szövegekhez, Ő szintén beindított bennem valamit, így a szövegek is jöttek maguktól. Ricsi, Sancho is nagyon odatette magát és én is megszenvedtem az énekfelvételeket. Nem volt egy sétagalopp, de úgy gondolom ez most nagyon megérte. A dob és a gitárfelvételek a törökbálinti SuperSize stúdióban történtek, egyedül az énekfelvételek készültek nálam otthon a kis házi stúdiómban. Nagyon jó volt így dolgozni. A keverési munkálatokra pedig szintén visszatérünk a SuperSize-ba.
Tudom közhelyesen hangzik, mert mindenki az adott aktuális lemezére esküszik, de nekem ez a lemez jelenti az elmúlt 22 év kicsúcsosodását. Nagyon várom már a közönségünk reakcióit, biztosan lesz aki máshogy gondolja majd a dolgokat mint én, de ez ezzel jár. Egy biztos július 19-ig most már én is számolom vissza a napokat!

romeo_verzik_ujratervezes.jpgromeo_verzik_2017_tour.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://felvidekirockmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr812580947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása