FELVIDÉKI KONCERTAJÁNLÓ ÉS HÍREK

Felvidéki ROCK

Felvidéki ROCK

ALCOHOL - Torok rendben, villáminterjú Csövivel

2015. június 25. - bush69

csovi_whiskey.jpgAz elmúlt hetekben kissé visszavonult az Alcohol zenekar, sajnálatos módon nem az alkotás végett, hanem ahogy arról korábban beszámoltunk, Csöves torokproblémája miatt. Habár a turné véget ért, félő volt, hogy ez negatívan érinti a közeljövő fesztiválszerepléseit is. A megfelelő hozzáállásnak és a - ritkán igényelt, de ezúttal nélkülözhetetlen - hatékony orvosi segítségnek köszönhetően a vártnál sokkal gyorsabban, bő két hét alatt helyreállt a rend, s Csöves újra tettre kész. Sőt, már javában készül a következő fellépésekre! Egy villáminterjú keretében számolt be a történtekről, mi is történt pontosan, s hogyan élte át mindezt a zenekarral, továbbá szó esett a nyári tervekről is.

A turné végére olyan probléma merült fel, ami miatt kis híján le kellett mondani az utolsó állomást is. A megjelent hírek szerint a torkoddal volt gond, elmondanád pontosan mi is?

- Így van, sajnos az érdi Borgödrös buli majdnem sztornó lett, de végül csak bevállaltam és nagy nehezen lenyomtuk a bulit. Az utolsó dalnál már eléggé rámtört a köhögés, fájdalom stb. és ezáltal akármilyen lelkes, kiváló közönség volt a 'visszajövetel' sajnos már nem jöhetett össze, amiért utólag is elnézést kérek. 2 nappal a buli előtt valami nem megszokott és nem átlagos módon köszönt vissza a szervezetemből ami előtte befelé ment (ha érted mire gondolok), azonnal torokvérzést okozott és az orvos megállapította (mikor egy hét után elmentem végül már nem bírtam kezelni, meg tűrni a hatásait), hogy 3 fekély van a torkomon, amit azonnal kezelni kell. Most, hogy pontosan mi lehetett az oka, azt nem tudta megmondani, de azt hiszem én sejtem, hogy ez egy hosszabb 'folyamat' egyik eredménye volt. :)

- S hogy érzed magad most, sikerült rendbe jönni? Mi segített végül?

- Igen, a torkom egy hét alatt szinte teljesen meggyógyult, amin kissé meg is lepődtek a kórházban. Mindenképp azon bizonyos 'folyamat' megszakítása kb. 2 hétig, és minden fűszeres kaját is félre raktam, egyfajta 'kíméletes' életmód, na meg a rengeteg antibiotikum meg gyulladáscsökkentő sz@r segített, amihez sajnos most muszáj volt hozzányúlni, de hál' Istennek rendbe jött minden!

- Mennyire befolyásolta ez a helyzet a zenekar dolgait? Gondolok itt a próbákra, további fellépésekre?

- Természetesen a próbák kimaradtak, 'éneklés' szempontjából is óvva volt az erőltetéstől, bármilyen csekély formában is kellett volna használnom. Június 26-án Balatonfőkajáron játszunk a IV. Ohrana- Balaton Lovagjai Fesztiválon, ahol a közönség már ismét egy teljes, 'torokproblémáktól' mentes kiváló bulira számíthat. :)

- Elég kellemetlen tud lenni egy ilyen jellegű probléma, te magad hogyan élted meg?

- Először a diagnózis előtt már éreztem, hogy ez nem egy sima torokgyulladás vagy megerőltetés bármi miatt lehet, mert azt 2 nap alatt helyre szoktam rakni. Mikor végül mondták az eredményt, akkor be voltam sz@rva rendesen. :D ....na de ki ne lett volna? Aztán végül megnyugtattam magam, eldöntöttem, hogy se pia, semmilyen olyan étel vagy bármi, ami nem a gyógyulást segíti elő. Egyébként ez alatt a 2 hét alatt ismét sokat tanultam, akkor sem hazudnék, ha azt mondanám, hogy sokkal jobb volt minden. Persze züllés nem volt, de mégis egyfajta jobban lét volt ez az egész még ha bajban is voltam 'látszólag'. Nem titok és nem is szépítem, hogy a saját 'hülyeségeimnek', 'húrfeszegetéseimnek' is köszönhető ez az egész, tehát egyfajta 'felismerés' sem ártott. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy kolostorba vonulok és mindenről leszokom.. haha... de egyfajta mértéktartásra való felhívásnak is vehető ez az egész, bárhonnan is érkezett! :)

- Merre lesz látható a banda a közeljövőben?

- Ahogy említettem 26-án Balatonfőkajáron, Július 25-én Nagyhalászban, majd a Rockmaratonon, a Zorall sörolimpián és a Rock On! Fest amin már biztosan ott leszünk, ha minden jól alakul. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://felvidekirockmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr637572664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása